viernes, diciembre 02, 2005

Intenta abrir una cuenta con un 'billete' de un millón de rands



FANZARA (Filósofos Pepepaquianos) - Un castellonense de 57 años intentó abrir una cuenta bancaria presentando un billete de un millón de rands, indicó el martes la policía, agregando que podría ser condenado a diez años de cárcel por falsificación.
El hombre acudió recientemente a una ventanilla de Bancaja en Fanzara con este billete, afirmando que quería establecer una sociedad de fitosanitarios. El empleado, atónito, llamó a su director, que recomendó al cliente presentar su 'divisa' al Banco de Marruecos. Finalmente, el billete resultó ser una octavilla publicitaria que representaba un cheque extendido en rands. El individuo explicó que quería montar su empresa con un ciudadano de Artana, pero este último no ha sido acusado.

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Com què no m'he registrat i no puc obrir un nou fil de noticies ho dic per ací: "M'HE ENAMORAT!!!"
Si, no ho puc negar, fa escasos minuts estava ala sala Nama.la de la vila del taulell i la "champiñons lig" i un fill de Moncofa anava de la ma amb unes xiques que o bé eren del gimnàs on va ell (cosa que dubte) o del treball...
El xic en qüestió i per a mes senyes, diré què son pare és policero, i sa tia treballa a l'ajuntafem (o almenys treballava a l'ajuntafem quan jo feia l'objecció , rondava l'any 95) Direm què ell es diu Visente Oya, què em va comprar la Vespa i de les 2 xiques que l'acompanyaven (no en desprècie cap) una duia una estètica 100% skingirl, (encara què les espardenyes de boxejador/a estiguen de moda) l'altra era de caderes mes amples i un 80% skingirl, no en rebutje cap, aixina que si conegueu cap d'elles per favor feu que escriguen ací... el meu cor tremola
Ni tinc fanecaes ni tinc diners, com diuen els Asto Pituak:
"... Aquí están los Asto sin salud, sin dinero y sin amor ..."

5:25 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home