domingo, abril 01, 2007

Jo veig TV3

rudy informa:
rudy no ha nat a la manifestació. Per què?? enrtre altres coses perquè estaria ple de banaderes de partits polítics que me importen una puta merda perquè tots són, encara que no ho vulguen, de la mateixa idelogia: el capitalisme.
A part d'açò, jo vull vore TV3, me comprens?
perquè jo la veig des de que tinc ús de raó. Perquè és l'única emissora que emet en català o valencià ( és el mateix idioma i el qui diga el contrari es que és imbèlil o li falten dos dits de front)
Aixina que, si lleven TV3, llevaran el mitjà de comunicació amb el que em sento identificat ( si t'agrae bé i sino no begues)
En conclusió: A mí els temes polítics me toquen els putos ous, però els temes culturals no.
A mí no me lleven la meua identitat ni la meua cultura, que te paix? espaix...

Canal 9 emet la majoria del seus programes en castellà.
Per què no li convé al senyor Camps què es veja TV3 en la Comunitat-País Valencià?
Ni PP ni PSOE ni merda, jo vull una televisió de qualitat que parle la meua llengua. També voré TVE, La 2, Antena SES y Telahinco, i canal BOU també (si fan alguna pel·lícula interessant) però si lleven TV3, llevaran una part de la nostra cultura.
Catalans i valencians no som diferents. Totes les cultures tenim característiques en comú, clar que sí. Peró nosatres (catalans i valencians) en tenim moltes més. Per què tenim que diferenciar-nos? A qui li interesa aquest factor? Per què es té tanta por a la independència de Catalunya? Els pobles tenen dret a l'autodeterminació. I si surt que no volen ser independents pues Visca Espanya i sino, Visca Catalunya o els Països Catalans.
Ja està bé de DEMAGOGIA

Etiquetas: