miércoles, junio 17, 2009

Lo último en bronceados

Llega el verano y nosotros sabemos de la importancia del aspecto físico y estético durante esta época ya que todo el mundo quiere estar bien bronceadito. Desde Filósofos Pepepaquianos queremos aconsejaros como conseguir ese bronceado soñado sin correr peligro de convertirse en churrasco.

Para los que apenas tienen tiempo libre y se pasan el día de la oficina a casa y de casa a la oficina, les llega desde Kuopio, Finlandia un método totalmente revolucionario.

Tan sólo es necesario tener a mano una fotocopiadora y 34 pasadas para conseguir un morenito que deje a todos atónitos . Con este método se puede conseguir un bronceado para todo el año. En las fotos podemos ver a una pepepaquiana poniendo en funcionamiento el nuevo método.


5 Comments:

Anonymous s_t said...

Un post con esencia pepepaquiana, bravo.

Rudy, necessite la teua inestimable ajuda per fer un post sobre Canal bou

8:47 p. m.  
Anonymous rudy ofuscat said...

home estic un poc cremat de feina i de que el cotxe me dixe tirat en plena N340 però bueno si és un post sobre Canal bou envia'm el projecte

9:28 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Benvingut al món dels cotxes problemàtics. Jo crec que la compra del meu cotxe ha sigut la pitjor que he fet en la meua vida. Bé, la segona pitjor. La compra més inútil que he fet ha sigut la de l'orla de la carrera. Per allí en algun armari crec que està morint-se de riure. Ha sigut la despesa a la qual he tret menys profit.

T'has adonat del correcte ús que faig del valencià?

Respecte al post, ja t'informaré de la idea.

10:24 p. m.  
Anonymous rudy jqcv said...

Un cotxe sempre és una inversió roïna. Sembla que farem l'examen en facultats diferents a la UPV (Universitat Putiferial de València)

10:55 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Collons tu, fa vint dies que vam enviar el projecte final i encara res de res. I a natros en deu dies ens van manar tres exercicis. que malparits

11:25 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home